Go to Top

Regiemodel Arbeidsmarktcommunicatie

Of het nu gaat om het verkrijgen van inzicht, het optimaliseren van arbeidsmarktcommunicatie of het management ervan, Nr29 hanteert hierbij het zelfontwikkelde Regiemodel Arbeidsmarktcommunicatie. Het regiemodel bestaat uit een tweetal dimensies: regiedoel en regiecyclus.

Regiedoel

De eerste dimensie bestaat uit het doel wat u voor ogen heeft met het regisseren:  het inzicht krijgen in uw huidige arbeidsmarktcommunicatie, het optimaliseren van uw arbeidsmarktcommunicatie en/of het managen van uw arbeidsmarktcommunicatie.

Regiecyclus

De tweede dimensie is de regiecyclus. Met deze cyclus kunt u als werkgever de regie over uw hele arbeidsmarktcommunicatie in vier aansluitende fases categoriseren. Van strategie tot organisatie en van realisatie tot evaluatie.

Regiemodel Arbeidsmarktcommunicatie

Hieronder vindt u het Regiemodel Arbeidsmarktcommunicatie van Nr29. Door op onderdelen van het figuur te klikken kunt u meer te weten te komen over specifieke onderdelen van het model.

[xyz-ihs snippet=”Regiemodel”]

[xyz-ihs snippet=”480regiemodel”]