Of het nu gaat om het verkrijgen van inzicht, het optimaliseren van arbeidsmarktcommunicatie of het management ervan, Nr29 hanteert hierbij het zelfontwikkelde Regiemodel Arbeidsmarktcommunicatie. Het regiemodel bestaat uit een tweetal dimensies: regiedoel en regiecyclus.
Regiedoel
De eerste dimensie bestaat uit het doel wat u voor ogen heeft met het regisseren: het inzicht krijgen in uw huidige arbeidsmarktcommunicatie, het optimaliseren van uw arbeidsmarktcommunicatie en/of het managen van uw arbeidsmarktcommunicatie.
Regiecyclus
De tweede dimensie is de regiecyclus. Met deze cyclus kunt u als werkgever de regie over uw hele arbeidsmarktcommunicatie in vier aansluitende fases categoriseren. Van strategie tot organisatie en van realisatie tot evaluatie.
Regiemodel Arbeidsmarktcommunicatie
Hieronder vindt u het Regiemodel Arbeidsmarktcommunicatie van Nr29. Door op onderdelen van het figuur te klikken kunt u meer te weten te komen over specifieke onderdelen van het model.