Selectie & evaluatie arbeidsmarktcommunicatiebureau

Organisaties werken veelvuldig samen met creatieve bureaus op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Corporate en specialistische bureaus die u terzijde staan met personeelsadvertenties, campagnes, wervingssites en evenementen. Maar hoe komt u aan een goed creatief arbeidsmarktcommunicatiebureau? Moet u een specialistisch bureau hebben of kunt u ook met een gewoon reclame- of communicatiebureau in zee? En hoe houdt u de bureau-klant relatie op peil? Wat kunt u zelf doen en wat moet u uitbesteden? Hoe zet u een bureaupitch op en hoe komt u tot een goede bureaukeuze? Nr29 arbeidsmarktcommunicatiemanagement kan u hierbij terzijde staan.

Nr29 & het arbeidsmarktcommunicatiebureau

Nr29 adviseert organisaties bij pitches, bureaukeuzes en -evaluaties. Nr29 kent het speelveld van creatieve arbeidsmarktcommunicatiebureaus als geen ander. En daar Nr29 zelf geen creatieve campagnes bedenkt voor opdrachtgevers, is zij dé onafhankelijke partner bij het aangaan, optimaliseren en uitbouwen van bureaurelaties.

Geef een reactie