Meteen naar de inhoud

Arbeidsmarktcommunicatieplan

Het strategische (meerjaren) en operationele arbeidsmarktcommunicatieplan vormen het navigatiesysteem van uw arbeidsmarktcommunicatiestrategie. Wat is uw bestemming? Hoe gaat u de bestemming bereiken en wanneer maakt u welke tussenstop?

Structurele aanpak

Een arbeidsmarktcommunicatieplan zorgt voor een structurele aanpak. Er wordt niet alleen gekeken naar de problemen van vandaag, maar ook die van in de toekomst. Het effect van arbeidsmarktcommunicatie, employer branding en employee relationship management hebben veelal een langere voorbereidingstijd nodig. U zult er vandaag al mee moeten beginnen om morgen en overmorgen de resultaten van te zien.

Nr29 & het arbeidsmarktcommunicatieplan

Nr29 begeleidt werkgevers bij de totstandkoming van een gedegen strategisch of operationeel arbeidsmarktcommunicatieplan. Een plan dat niet los staat, maar gekoppeld is aan de HRM- en organisatiedoelstellingen. De opdrachtgever schrijft zelf het arbeidsmarktcommunicatieplan. Nr29 begeleidt het totstandkomingsproces en denkt mee. Maar het plan dat er uiteindelijk ligt, is 100% het plan van u als opdrachtgever. Nr29 heeft onder meer Accor Hotels Nederland, het KLPD, de Haagse Hogeschool, NCCW, Gemeente Amersfoort en het academisch ziekenhuis Maastricht begeleidt bij het opstellen van hun eigen arbeidsmarktcommunicatieplan. Kijk voor meer referenties bij opdrachtgevers.

Geef een reactie