Meteen naar de inhoud

Arbeidsmarktcommunicatiefundament

In veel organisaties is arbeidsmarktcommunicatie niet meer dan de personeelsadvertenties en de recruitmentsite. Deze zijn zeker van belang, maar vormen de schil van uw arbeidsmarktcommunicatie. Uiteindelijk gaat het om datgene wat eronder zit? Het geheel van wat u bent, wat u te bieden heeft en de wijze erop. Van de kwaliteit van uw recruiters tot de snelheid van uw recruitmentproces. Van uw P&O-beleid tot de people management kwaliteiten van uw managers. Van berichten in de pers tot leiderschapsstijl. Van uw receptiemedewerkers tot de fysieke bedrijfslocatie.

Zonder een stevig fundament zullen uw inspanningen op de arbeidsmarkt niet voldoende renderen. Het kan zelfs schade toebrengen aan uw werkgeversmerk. Een integrale en structurele aanpak van arbeidsmarktcommunicatie is daarom essentieel om succesvol te zijn op de arbeidsmarkt.

Nr29 & arbeidsmarktcommunicatiefundament

Nr29 adviseert organisaties hoe zij het fundament onder hun arbeidsmarktcommunicatie in kaart kunnen brengen en kunnen opbouwen. Lees verder

Geef een reactie