Meteen naar de inhoud

Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand

Bouwen aan Het Nieuwe Employer BrandBouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is een uniek boek van 204 pagina’s met daarin wereldwijd de eerste concrete ken- en stuurgetallen die gebruikt kunnen worden bij het onderbouwen van het plan van aanpak. Het boek is een combinatie van theorie, praktijk, inspiratie, visie, kennis en extra online informatie. Martijn Hemminga van Nr29 is een van de auteurs.

Employer branding

Een sterk werkgeversmerk maakt het verschil tussen talent binnenhalen en –houden of talent laten lopen. Maar een goed employer brand bouwen is niet eenvoudig. Want hoe pak je het aan? En hoeveel geld is ervoor nodig? In dit eerste Nederlandse boek over employer branding leest u alles over employer branding vandaag de dag.

Bouwstenen voor employer branding

Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand biedt (arbeidsmarkt)communicatieprofessionals, HR-professionals, recruiters en werkgevers bouwstenen om succesvol aan de slag te gaan met employer branding. Van authentieke en onderscheidende positionering tot intern draagvlak: het komt allemaal aan bod. Aan de hand van een nieuwe definitie, een concreet stappenplan, tientallen voorbeelden, best practices en concrete ken- en stuurgetallen nemen de auteurs de lezer mee in de huidige wereld van het werkgeversmerk.

Praktisch boek

Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is geen academische verhandeling, maar een praktisch naslagwerk. Een boek waarin de liefde voor employer branding wordt onderstreept en concrete handvatten en stappen worden aangedragen om een succesvol werkgeversmerk neer te zetten. Lees het – en ook uw werkgeversmerk zal nooit meer hetzelfde zijn.

Bestel het boek

Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is geschreven door Geert-Jan Waasdorp, Martijn Hemminga en Sarah Roest. Het vierkante full color boek telt 204 pagina’s en is o.a. verkrijgbaar via de webshop van Werf&. Meer informatie kunt u ook vinden op de website die bij het boek hoort.