Boek over employer branding gelanceerd

  • door

Boek over employer branding gelanceerdAfgelopen week is het boek ‘Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand’ gelanceerd. Martijn Hemminga, oprichter van Nr29, is een van de auteurs van dit eerste Nederlandse boek over employer branding. Het boek biedt werkgevers bouwstenen om succesvol aan de slag te gaan met employer branding in de snel veranderende wereld van vandaag. 

Van het klassieke naar het nieuwe employer brand

Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand biedt (arbeidsmarkt)communicatieprofessionals, HR-professionals, recruiters en werkgevers bouwstenen om zelf te bouwen aan het eigen employer brand. Van authentieke en onderscheidende positionering tot intern draagvlak: het komt allemaal aan bod. Aan de hand van een nieuwe definitie, een concreet stappenplan, tientalle voorbeelden, best practices en concrete ken- en stuurgetallen nemen de auteurs de lezer mee in de huidige wereld van het werkgeversmerk.

Praktisch naslagwerk

Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is geen academische verhandeling, maar een praktisch naslagwerk. Een boek waarin de liefde voor employer branding wordt onderstreept en concrete handvatten en stappen worden aangedragen om een succesvol werkgeversmerk neer te zetten. Lees het – en ook jouw werkgeversmerk zal nooit meer hetzelfde zijn.

Bestel het boek

Het boek ‘Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand’ bevat 204 pagina’s en is voor € 29,95 te bestellen via de webshop van vakblad Werf&. Meer informatie over het boek is te vinden op de site die bij het boek hoort.