SJP jaarboek mede mogelijk gemaakt door Nr29

  • door

SJP jaarboek mede mogelijk gemaakt door Nr29Afgelopen week is het SJP jaarboek verschenen. In het jaarboek staan de nominaties en winnaars van de prijzen voor creatieve arbeidsmarktcommunicatie: de Magneten. Dit jaar is het jaarboek op een bijzondere wijze tot stand gekomen, namelijk door crowdfunding. Nr29 heeft de uitgave direct en indirect mogelijk gemaakt.

Crowdfunding

Toen in het najaar duidelijk werd dat de SJP geen geld had voor het jaarlijkse jaarboek is oud-voorzitter Marion de Vries de barricaden op gegaan. In haar netwerk heeft ze gezocht naar partijen die de uitgave financieel mogelijk willen maken. Nr29 is een van de sponsors. Indirect is Nr29 er ook nog bij betrokken. Zo sponsort Het Employer Brand Netwerk het jaarboek ook, waar Nr29 deel vanuit maakt. En vakblad Werf&, voor de helft in handen van Nr29, heeft de verspreiding en bijbehorende kosten op zich genomen.

SJP jaarboek 2010