Meteen naar de inhoud

Martijn Hemminga in magazine Start People

  • door

Martijn Hemminga in magazine Start PeopleMartijn Hemminga van Nr29 wordt in de jongste uitgave van Inspé, het relatiemagazine van Start People, uitgebreid geïnterviewd over arbeidsmarktcommunicatie. In het 5 pagina’s tellende artikel komt het belang van een strategische aanpak van arbeidsmarktcommunicatie uitgebreid aan bod. Ook Technolution, klant van Nr29, komt in een reportage aan het woord.

Investeer in de lange termijn

“Bedrijven doen alleen aan arbeidsmarktcommunicatie als ze merken dat er grote tekorten zijn op de arbeidsmarkt”, zegt arbeidsmarktcommunicatie-expert Martijn Hemminga. “Hoewel Nederlandse werkgevers weten dat ze anticyclisch moeten investeren, komt dat er in de praktijk niet van. Door de druk van aandeelhouders en de focus op de korte termijn komen plannen dan stil te liggen. En toch is Nederland internationaal gezien koploper op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie.”

Bekijk en download het hele artikel

Het interview met Martijn Hemminga is online te lezen op de website van INSPe en ook te downloaden. Het artikel van Technolution is hier te bekijken en te downloaden. Een relatieabonnement op het magazine kunt u op de website van Start People aanvragen.

Martijn Hemminga van Nr29 in INSPe

Over INSPe

INSPe Magazine is het relatiemagazine dat Start People uitbrengt in een oplage van 21.000 voor klanten en andere geïnteresseerden. INSPe staat bol van HR-informatie over de arbeidsmarkt: de laatste ontwikkelingen op het gebied van de flexibele arbeidsmarkt, interviews met grote spelers in de wereld van de arbeidsmarkt en persoonlijke verhalen van HR-managers van grote en minder grote organisaties.