Meteen naar de inhoud

Over Nr29

Werkgevers moeten zelf de regie voeren over hun arbeidsmarktcommunicatie. De toegevoegde waarde van HR voor zowel de omzet- als winstgroei is namelijk het grootst op het gebied van werving, onboarding en employer branding*. Arbeidsmarktcommunicatie is daarmee te belangrijk om er zelf geen regie over te voeren of de regie over te laten aan een externe partij.

Wat doet Nr29?

Nr29 begeleidt werkgevers bij de regievoering over hun eigen arbeidsmarktcommunicatie. Door het bieden van inzicht in arbeidsmarktcommunicatie, door te helpen met het optimaliseren van arbeidsmarktcommunicatie en met het begeleiden van het management van arbeidsmarktcommunicatie. Lees verder

Hoe werkt Nr29?

U kunt veel zelf als werkgever op het vlak van arbeidsmarktcommunicatie. Maar soms is het nodig of fijn dat iemand met u meekijkt. Iemand die u een spiegel voorhoudt, als procesbegeleider fungeert of u scherp houdt als sparringpartner. Eenmalig of op regelmatig terugkerende basis. Lees verder

* Onderzoek van de Boston Consulting Group en WFPMA onder 4,288 HR en niet-HR managers over hun strategie en uitdagingen (2012).